Friday, November 15, 2013

GOING NATURAL | DE TUINEN DAY AND NIGHT CREAM

Een natuurlijke crème die voor dag en nacht bestemd is. Klinkt goed toch? Een paar weken terug probeerde ik voor het eerst deze crème, omdat mijn huid vrij droog begon te worden naarmate het kouder werd. *Hele koude voeten op het moment* Het is een heerlijk product en het ruikt nog lekker ook. Ik breng het in de ochtend aan na het reinigen van mijn gezicht, en 's avonds voor het slapen gaan. Voor een nachtcréme is de crème zelf misschien iets te dun en trekt hij erg snel in. Voor de middag en ochtend is dit alleen maar een voordeel, je kan het opbrengen vlak voordat je je make-up opdoet en je huid wordt er niet vet van. Na één potje bijna helemaal gebruikt te hebben, heb ik zeker wel het idee dat het je huid echt voed. Zelf vind ik het altijd zo'n fijn idee dat er geen schadelijke stoffen inzitten en ga ik het liefst voor een natuurlijk product als deze. De crème bevat wel 70% aloë vera en zelfs groene thee! Zoals de meeste van ons wel weten staat aloë vera bekend als een echt 'wonder' middel, dat zorgt dat je lichaam helpt te herstellen en te ondersteunen door middel van de anti-oxidanten (Zit ook in bv. fruit en is erg belangrijk. Helpt beschermen tegen vrije radicalen die ziektes veroorzaken als je het neemt als voeding) en vitaminen.
Ten slotte is het natuurlijk handig dat je niet twee aparte crèmes hoeft te kopen voor dag én voor nacht. Het is een fijn twee in één product.

Deze hydraterende, verzorgende en beschermende dag & nacht crème van de Tuinen (50ml)  kost €8,39 per potje, maar is nu op de website van De Tuinen in de aanbieding waarbij je het tweede potje gratis krijgt!

Wat vind jij van dit product? Welke dag of/en nachtcrème gebruik jij?



4 comments:

  1. Klinkt goed! &wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    ReplyDelete
  2. You live in Amsterdam! I haven't been there yet but I'd love to! and thanks for stopping by at my blog :) Yes, I can imagine how unpleasant those clip-ins can be after some time… ^^'

    Liebst, ina

    www.petite-saigon.com

    ReplyDelete
  3. Nice post....it seems great
    http://thelittlebigobsession.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Klinkt heel erg goed! En niet zo duur. Ik gebruik zelf de Vitamine E dagcreme en nachtcreme van The Body Shop. Vind ze heerlijk (:
    En wat maak je prachtige, heldere foto's (:

    ReplyDelete